free web counter

2011年10月8日 星期六

Pink Martini - Amado mio

Amado mio
Love me forever
And let forever begin tonight

Amado mio
When we're together
I'm in a dream world
Of sweet delight

Many times I've whispered
Amado mio
It was just a phrase
That I heard in plays
I was acting a part

But now when I whisper
Amado mio
Can't you tell I care
By the feeling there
'Cause it comes from my heart

I want you ever
I love my darling
Wanting to hold you
And hold you tight

Amado mio
Love me forever
And let forever
Begin tonight

Many times I've whispered
Amado mio
It was just a phrase
That I heard in plays
I was acting a part

But now when I whisper
Amado mio
Can't you tell I care
By the feeling there
'Cause it comes from my heart

I want you ever
I love my darling
Wanting to hold you
And hold you tight

Amado mio
Love me forever
And let forever
Begin tonight
And let forever
Begin tonight
And let forever
Begin tonight





==============================
华语


阿馬多宇
永遠愛我
讓永遠今晚開始

阿馬多宇
當我們同在一起
我在一個夢幻世界
甜喜悅

我低聲說很多次
阿馬多宇
這只是一個短語
我在次聽到
我是行動的一部分

不過,當我耳語
阿馬多宇
你就不能告訴我在乎
那裡的感覺
'原因從我內心

我要你永遠
我愛我的寶貝
您想擁有
而且愈快樂愈墮落

阿馬多宇
永遠愛我
讓永遠
今晚開始

我低聲說很多次
阿馬多宇
這只是一個短語
我在次聽到
我是行動的一部分

不過,當我耳語
阿馬多宇
你就不能告訴我在乎
那裡的感覺
'原因從我內心

我要你永遠
我愛我的寶貝
您想擁有
而且愈快樂愈墮落

阿馬多宇
永遠愛我
讓永遠
今晚開始
讓永遠
今晚開始
讓永遠
今晚開始

0 评论:

張貼留言

♥欢迎你来评论咯~
我的心情就是这样了~=]
♥Welcome you to comment on strategy~
My heartis such ar~=]